/Files/images/nush/unnamed.jpg

Лист МОН від 29.09.2020 №1/9-550 “Щодо окремих питань оцінювання та фіксації результатів навчання учнів початкових класів Нової української школи”

Наказ МОН України від 16.09.2020 № 1146 ''Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи''

Наказ МОН України від 02.09.2020 № 1096 ''Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів нової української школи''

Наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273 ''Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти''

Тематичні тижні 3 клас

/Files/images/nush/40779100_10211986585930688_5435556068304355328_n.jpg

1 місяць. Подорожуємо і відкриваємо світ
2 місяць. Між минулим і майбутнім
3 місяць. Чарівні перетворення
4 місяць. Енергія
5 місяць.Світ невідомий
6 місяць. Світ невидимий
7 місяць. Приховані можливості речей
8 місяць.Погода вдома
9 місяць. Я – людина

1-й місяць

ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ
Тиждень 1

День 1. Що спонукає людей подорожувати?

День 2. Що я знаю про країну, в якій живу?

День 3. Куди помандруємо? Подорож Україною

День 4. Які є способи мандрування?.

День 5. Як люди мандрували у різні часи?.

Тиждень 2

День 1. Які таємниці може відкрити подорож?

День 2. Які таємниці може відкрити подорож? (продовження)

День 3. Що зробити, аби подорож запам’яталася?.

День 4. Чим вражає Черкащина?.

День 5. Чому говорять: «Черкащина — серце України»?.

Тиждень 3.

День 1. Як досліджувати світ під час подорожі?.

День 2. Які рослини можуть зацікавити під час подорожі?.

День 3. Як спланувати подорож?

День 4. Правила супергеройської компанії туристів .

День 5. Як мандрувати світом, не засмічуючи природу?.

Тиждень 4.

День 1. Які подорожі роблять нас щасливими?.

День 2. Які пригоди можуть трапитися під час подорожі?.

День 3. Чим цікава гірська мандрівка?.

День 4. Які пристрої допомагають нам під час подорожі?.

День 5. Чи можна подорожувати до веселки?

2-й місяць

МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

Тиждень 1

День 1. Що можна дізнатися про історію від дорослих?

День 2. Що було, коли мене не було?

День 3. Що розповідають про минуле твори мистецтва?.

День 4. Чи жили динозаври на території України?

День 5. Що можна дізнатися про давні рослини?

Тиждень 2

День 1. Як дізнатися про минуле?

День 2. Як шукати інформацію про минуле?

День 3. Чим багаті надра України?

День 4. Чому потрібно оберігати земні надра?

День 5. Де в Україні видобувають сіль?

Тиждень 3

День 1. Що буде, коли я виросту?

День 2. Ким я хочу стати?

День 3. Що я знаю про сучасне виробництво посуду?

День 4. Як зберегти те, що є?

День 5. Що є запорукою здоров’я і довголіття?

Тиждень 4

День 1. Ким були наші пращури?

День 2. Якими ми є сьогодні?

День 3. Чому зникають історичні пам’ятки?

День 4. Чому зникають тварини і рослини?

День 5. Як впливають мої сьогоднішні мрії на моє майбутнє?

3-й місяць

ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Тиждень 1

День 1. Як безпека перетворюється на небезпеку?

День 2. Як не зашкодити довкіллю?

День 3. Що потрібно робити, аби подорож була безпечною?

День 4. Як небезпеку перетворити на безпеку?

День 5. Що потрібно знати, щоб здоровими зростати?

Тиждень 2

День 1. Чому воду називають чарівницею?

День 2. Чому вода — постійна мандрівниця?

День 3. Вода — рятівниця чи вода — руйнівниця?

День 4. Як енергія води перетворюється на електроенергію?

День 5. Чому варто берегти воду?

Тиждень 3

День 1. Як опинитися в минулому без чарівної палички?

День 2. Чим приваблює природа Карпат?

День 3. Що із собою взяти в гори?

День 4. Які звички псують людське життя?

День 5. Чим цікаве яйце?

Тиждень 4

День 1. Як зернятко перетворюється на хліб?

День 2. Чи все смачне корисне?

День 3. Як купувати та зберігати продукти?

День 4. Які смачні таємниці заховані в українській національнійкухні?

День 5. Як сила зернятка може врятувати життя?

4-й місяць

ЕНЕРГІЯ

Тиждень 1

День 1. Що таке енергія?

День 2. Що таке енергія? (продовження)

День 3. Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води?

День 4. Як людина використовує енергію Сонця?

День 5. Як людина використовує енергію вітру?

Тиждень 2

День 1. Як людина використовує енергію води?

День 2. Що таке відновні та невідновні джерела енергії?

День 3. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

День 4. Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?

День 5. Як заощаджувати енергію?

Тиждень 3

День 1. Як заощаджувати енергію? (продовження)

День 2. Як економно використовувати воду, електроенергіюу побуті?

День 3. У чому сила енергії роду?

День 4. У чому сила енергії роду? (продовження)

День 5. Які українські новорічні традиції стали сімейнимитрадиціями?

5-й місяць

СВІТ НЕВІДОМИЙ

Тиждень 1

День 1. Світ невідомий навколо тебе.

День 2. Чому дещо нам невідоме?

День 3. Які голоси має вітер?

День 4. Як сприймати невідоме?

День 5. Що нас об’єднує?

Тиждень 2

День 1. Який світ наших захоплень?

День 2. Невідомий морський світ, який він?

День 3. Чи багато невідомого навколо?

День 4. Таємниці невідомого світу.

День 5. Чи може відоме стати невідомим?

6-й місяць

СВІТ НЕВИДИМИЙ

Тиждень 1

День 1. Як побачити невидимий світ?

День 2. Світ невидимих живих істот, який він?

День 3. Чому бактерії називають і друзями, і ворогамилюдини?

День 4. Які невидимі зв’язки є у природі?

День 5. Який світ захований під снігом?

Тиждень 2

День 1. Які невидимі зв’язки є у природі? Кому потрібнавода?

День 2. Яку невидиму силу має слово? Гірка правда кращаза солодку брехню

День 3. Яку невидиму силу має слово? Гостре словечкоранить сердечко

День 4. Яку невидиму силу має слово? Реклама як однез найвпливовіших джерел інформації

День 5. Яку невидиму силу має сміх та гумор?

Тиждень 3

День 1. Як невидиме може стати видимим?

День 2. Що таке бьординг?

День 3. Як здійснювати спостереження за птахами?

День 4. Згода будує, а незгода — руйнує

День 5. Згода будує, а незгода — руйнує (продовження)

Тиждень 4

День 1. Якою інформацією можна ділитися?

День 2. Якою інформацією можна ділитися? (продовження)

День 3. У чому сила подорожника?

День 4. Що таке справедливість?

День 5. Що таке справедливість? (продовження)

7-й місяць

ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ

Тиждень 1

День 1. Що приховує яблуко?

День 2. Які продукти потрібні для здорового способужиття?

День 3. Що приховує довкілля?

День 4. Як поводитись з тваринами-безхатьками?

День 5. Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечними?

Тиждень 2

День 1. Що зберігає історична пам’ять?

День 2. Які пам’ятки культури є в рідному краї?

День 3. Що допомагає людині захищати себе?

День 4. Як правильно розв’язати конфлікт?

День 5. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

Тиждень 3

День 1. Які об’єкти приховують небезпеку?

День 2. Що цікавого ти знаєш про рослини?

День 3. Які лайфхаки допомагають навчатися?

День 4. Чи можу я навчатися краще?

День 5. Які якості потрібні для досягнення мети?

8-й місяць

ПОГОДА

Тиждень 1

День 1. Що таке погода?

День 2. Як синоптики визначають, якою буде погода?

День 3. Яке значення має погода для людини?

День 4. Навіщо людям потрібно передбачати погоду?

День 5. Народний календар. Прикмети

Тиждень 2

День 1. Живі барометри

День 2. Як рослини передбачають погоду?

День 3. Квітковий годинник

День 4. Як хатні улюбленці передбачають погоду?

День 5. Погода рідного краю

Тиждень 3

День 1. Від чого залежить настрій людини?

День 2. Як погода впливає на настрій людини?

День 3. Як перетворити похмурий день на сонячний?

День 4. Чи можна бути веселим, коли дощить?

День 5. Що може розповісти про вас ваша улюбленапогода?

Тиждень 4

День 1. Природні явища, що становлять небезпеку

День 2. Природні явища, що становлять небезпеку(продовження)

День 3. Як убезпечитися від стихійного лиха?

День 4. Що робити, коли надворі дощ?

День 5. Як цікаво провести час удома, коли надворінегода?

9-й місяць

Я — ЛЮДИНА

Тиждень 1

День 1. У чому моя неповторність?

День 2. Що мені подобається? Які я маю смакита захоплення?

День 3. Моя мрія. Що потрібно зробити,щоб здійснилася мрія?

День 4. Що в мене спільного з моїми родичами?

День 5. Що в мене спільного з моїми родичами?(продовження)

Тиждень 2

День 1. Що таке гідність?

День 2. Яку людину називають гідною?

День 3. Навіщо та як допомагати іншим?

День 4. Навіщо та як допомагати іншим? (продовження)

День 5. Як робити добрі справи?

Тиждень 3

День 1. Що я знаю про культурну спадщину свого народу?

День 2. Хто є громадянами України?

День 3. Я — українець/українка, я — європеєць/європейка

День 4. Як я пізнаю природу?

День 5. Як зібрати інформацію за допомогою цифровихпристроїв?

Тиждень 4

День 1. Як ми зростали?

День 2. Що є щастям для людини?

День 3. Як побудувати гарні стосунки у колективі?

День 4. Секрети успіху

Кiлькiсть переглядiв: 187